Як знати, коли прийшов час міняти масло в двигуні?

Один з найважливіших питань, яке хвилює автолюбителів, – коли міняти масло в машині? Однозначної відповіді немає, так як цей процес залежить від безлічі факторів. Деякі ґрунтуються на сервісному регламент, який каже, що цю рідину потрібно міняти кожні 15-25 тисяч кілометрів, але це приблизні цифри. Насправді точний час, коли потрібно проводити заміну, залежить і від багатьох інших обставин.
Чому потрібно міняти масло?
У працюючому двигуні всі деталі здійснюють обертальні і поступальні рухи, відбувається тертя. Заливающееся в мотор масло повинно зменшувати силу тертя, завдяки цьому можна продовжити термін служби деталей мотора.
Якщо створювати ідеальні умови при використанні масла, воно може прослужити достатньо довго. Оптимальна експлуатація передбачає чистий двигун і їзду на середніх обертах. Але на практиці ідеальних умов домогтися вкрай складно, тому рідина швидко починає псуватися, окислюється, в ній збираються частинки бруду.
Це нормальний, природний процес. Моторне масло служить не тільки для змазування і охолодження деталей двигуна, але і для очищення. Швидкість, з якою воно псується, залежить від умов експлуатації та особливостей автомобіля.
В яких ситуаціях заміна потрібно частіше?
Якщо автомобіль простоює велику кількість часу в гаражі, то термін роботи двигуна скорочується. Суміш конденсату, який утворюється в двигуні, з маслом і паливом створює кислотні з'єднання. Вони можуть роз'їдати деталі. Є засоби, які захищають елементи мотора. Наприклад, можна зробити підбір масла Тотал, яке буде запобігати знос деталей.
Якщо машина перебувала в гаражі взимку, навесні потрібно відвідати сервіс для заміни. До того ж під час простою рідина може розшаровуватися. Більш важка частина субстанції осідає, як мул, який вкрай важко вимити, а легка складова піднімається, окислюється, роз'їдаючи деталі.
Простоювання в пробках також не йде на користь машині. При роботі вхолосту відбувається неефективна циркуляція, тиск стає малим. Мастильна субстанція сильно нагрівається, тому виникає розпад присадок. Від цього засіб втрачає властивості, стає дуже в'язким.
Швидка їзда призводить до підвищення навантаження на двигун, після чого відбувається сильне нагрівання кошти. Воно швидше окислюється, стає в'язким, що ще сильніше підвищує навантаження на двигун. Для охолодження системи можуть придбаватися спеціальні засоби, наприклад, Тосол Аляска а 40.
Найпоширеніша причина, за якою скорочується інтервал заміни мастильного матеріалу – неякісне паливо. Продукти, які не згоріли до кінця в двигуні, осідають в ній. При поганій якості бензину мастильна субстанція також стає занадто вузький, темніє.
Є хороший рада, що стосується питання «Коли пора проводити заміну?» Потрібно взяти пробу моторної рідини і капнути на аркуш білого паперу. Якщо вона світла, без домішок – все добре, можна обійтися без звернення до фахівців. Чим темніше, тим швидше потрібно їхати на СТО. Особливо це стосується випадків, коли в мастильної субстанції добре видно частинки бруду.
Що впливає на інтервал заміни?
Виділяють наступні фактори, що впливають на інтервал заміни:
- вік, технічний стан машини;
- особливості використання;
- якість палива;
- тип мастильного кошти;
- рекомендації виробників мастильних рідин.
Чим старше автомобіль, тим швидше буде потрібно заміна. Нова машина рідина витрачає значно економніше, менше окисляє.
Варто зупинитися докладніше на видах моторних кошти, так як цей фактор значно впливає на інтервал заміни. При підборі мастильної рідини потрібно враховувати вид транспортного засобу, для якого вона призначена. Наприклад, Urania масло купити коштує для дизелів. Це засіб для важкої техніки, вантажівок, автобусів. Воно використовується для складних умов експлуатації.
А ось в лінійці засобів Seleniawr, ціна яких вигідно відрізняється на ринку, є варіанти і для дизельних і бензинових двигунів. Як би там ні було, у кожного мастильного засоби свій термін заміни, на упаковці виробники завжди вказують даний період.
Види мастильних засобів – масло редуктор та інші
Існують різні типи мастильних субстанцій. Вони відрізняються складом, брендом, виробником, інтервалом заміни. В основному їх поділяють на мінеральні, синтетичні і напівсинтетичні. Перший вид – це класичний продукт переробки сирої нафти. Один з виробників такого виду мастильного кошти – Comma, трансмісійне масло якого відрізняється якістю, захисними властивостями.
Синтетичні рідини по багатьом характеристикам можуть перевершувати мінеральні. Вони мають більш довгий термін служби, високу стійкість до окислення, добре працюють навіть при підвищеній температурі. Один з представників цього виду – масло Селища, яке забезпечує захист деталей при будь-якій погоді.
Напівсинтетичні засоби – це гібриди, одержані змішуванням синтетичного та мінерального. У різних виробників можуть відрізнятися пропорції інгредієнтів за складом. Ці мастильні засоби відрізняються невисокою ціною. Так, моторне масло Comma 10w40 є одним з представників цього класу.
Різні види мастильних матеріалів можуть відрізнятися один від одного наявністю присадок, характеристиками, терміном служби. При визначенні, що краще підходить, який бренд купити – Тотал, Selenia, Comma, підбір масла краще здійснювати разом з менеджерами магазинів, працівниками сервісу. При цьому варто також враховувати рекомендації виробників з приводу інтервалів заміни мастильної субстанції.
Підбір масла: Тотал, Comma, Selenia та інші бренди
На сайте компании IVECO можно подобрать и купить разные товары для автомобилей, к примеру, различные смазочные субстанции: масло редукторное (трансмиссионное), минеральное, прочие виды. Средства можно приобрести оптом и в розницу от известных, зарекомендовавших себя мировых производителей.
Товары есть в наличии по выгодной стоимости. Например, масло 5w30 дизель, цена которого доступна любому автолюбителю. Осуществляется доставка по всей территории Украины.